Taizemöte utan hörselhinder?

Jag har själv inte varit på Taize - än. Det kanske är lika bra. Jag har från flera håll hört att det är svårt att uppfatta vad som sägs om man har nedsatt hörsel och dessutom på främmande språk.

Styrelsen i IVSS-Churchear har beslutat undersöka ifall det finns intresse för att samordna en vistelse där. I så fall kan vi hjälpa till med den hörseltekniska utrustningen. För övrigt deltar vi som alla övriga på Taize. 

Vad säger du, låter det som en bra idé? Skulle du och andra du känner kunna vara intresserade? Skriv gärna till mig ch berätta om det i så fall! Själv är jag mycket intresserad! Jag skulle verkligen se fram emot en sådan vistelse.

Info kommer så småningom på: www.churchear.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0