Allt till Jesus - igen!

Hej! Hoppas att Du väntar otåligt på nästa sång och medföljande Bibelförklaring! Den kommer inom kort. Till dess tyckte jag att det var lite trevligt att lägga in en sång med nästan samma innehåll som förra veckans. Håll till godo!

Pssst: Du skriver väl en kommentar när du käner för det? Fint!



Allt till Jesus vill jag lämna, allt till Honom nu jag bär
Honom vill jag tro och älska, i Hans sällskap vandra här

Jag nu lämnar allt. Ja, jag lämnar allt
Allt till Dig min dyre Jesus, jag nu lämnar allt

Allt till Dig jag överlämnar, gör mig Herre helt till Din
Värm mig med Din helge Ande så jag vet att Du är min
Jesus, allt jag överlämnar, ger mig själv, mitt liv till Dig.
Fyll mig med din kraft och kärlek, låt Din ande tända mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0